Tuesday, January 15, 2008

KAYA MEMANG MUDAH
















TEKNIK PALING AJAIB MASAKINI
TIDAK PERLU KERJA !!!!!!!!




Maklumat rahsia berikut hanya sesuai untuk mereka yang tidak mahu bekerja dan mahu menjana wang cepat dan mudah dari bilik tidur mereka sahaja...





Belajar Teknik Rahsia Bagaimana Mendapat RM20 Dalam Masa 7 Minit Di Rumah & Di Depan Komputer Anda & Lakukan Lagi Dan Lagi Dan Lagi!Anda Telah Jumpa Telaga Emas Anda


TEKNIK PALING AJAIB MASAKINI
TIDAK PERLU KERJA !!!!!!!!


Maklumat rahsia berikut hanya sesuai untuk mereka yang tidak mahu bekerja dan mahu menjana wang cepat dan mudah dari bilik tidur mereka sahaja...

Belajar Teknik Rahsia Bagaimana Mendapat RM20 Dalam Masa 7 Minit Di Rumah & Di Depan Komputer Anda & Lakukan Lagi Dan Lagi Dan Lagi!Anda Telah Jumpa Telaga Emas Anda!
Ucapkan kerja dan gaji anda sekarang selamat tinggal...Kirim salam kat bos anda sekarang...Kerana anda akan dibocorkan suatu rahsia dahsyat yang akan membolehkan anda menjana ribuan ringgit dan menjadi..."Kaya Nak GILA" Sekelip Mata Sahaja...

Pakej Rahsia: Tidak Perlu Kerja Lagi
Anda boleh membeli "Pakej Rahsia: Tidak Perlu Kerja Lagi" saya untuk RM197 atau untuk harga tawaran istimewa saya sebanyak RM40 kepada mereka-mereka yang boleh membantu dengan menghantar kisah-kisah kejayaan mereka nanti.
Tetapi Anda Perlu Bertindak SEKARANG JUGA!


TAWARAN INI TERHAD KEPADA 200 ORANG YANG PERTAMA SAHAJA DAN AKAN TAMAT SERTA-MERTA PADA 31 Januari 2008 JAM 11:45 MALAM KERANA SAYA MUNGKIN AKAN MENAIKKAN HARGANYA LAGI
!




BERMINAT?????

Hantarkan Wang Pos/Kiriman Wang/Cek bernilai RM40 segera



ke : 152, Jln. Pelangi 5,
Taman Pelangi,
85200 Jementah Segamat

BERSAMA BORANG permohonan yang lengkap diisi

Ya! Saya inginkan PANDUAN “Menjana RM20 Dalam Masa 7 Minit”. Saya sertakan sekali Wang Pos / Kiriman Wang / Cek bernilai RM40 Nama : _____________________________________
Alamat : ____________________________________
___________________________________________
___________________________________________Email : ______________ H/P : __________________

Hantarkan segera ke : 152, Jln. Pelangi 5,
Taman Pelangi,
85200 Jementah Segamat.












ATAU BANK-IN RM40 DALAM AKAUN
RHB BANK BHD NO. AKAUN : 10120410091035
MBB BHD NO. AKAUN : 151052109373
BSN NO AKAUN : 1010029899065106

Saya akan emel E-Book “menjana RM20 dalam masa 7 minit” setelah anda memberitahu saya melalui emel najmie1@yahoo.com mengenai pembayaran dan disahkan oleh saya. Bagi yang memohon melalui BORANG, saya akan hantar melalui hard-copy atau emel ke alamat dalam permohonan.



















Subscribe to: Posts (Atom)

No comments: